недеља, 8. март 2009.

Početak





Šetajući se čuvenom Knez Mihajlovom, primetila sam ručno rađeni nakit, vrlo interesantan, i poželela da posedujem neki komad. Na pitanje od čega je,dobila sam sledeći odgovor: " Od polimerne gline". To je bio početak...

Sve što znam o polimernoj glini,saznala sam sa sajta http://www.mojrucnirad.com/, gde sam aktivni član foruma. Ako se ulogujete, moje radove možete pogledati u galeriji foruma, tema je - nakit by Zoja.

Domaću verziju polimerne gline-Beolin, naručila sam direktno od proizvođača. Kada je stigao paket, mojoj radosti nije bilo kraja. Danima sam s oduševljenjem pravila komade nakita, mesila, pekla, i svaki novi komad potvrđivao mi je napredak. Naravno,nisam ja neki majstor, još dosta toga trebam naučiti, truditi se, raditi... Ali sasvim sam sigurna da nikada neću prestati sa ovim!

Нема коментара:

Постави коментар